Veelgestelde vragen
Hier wordt antwoord gegeven op de meestgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur ons dan een e-mail.
1. Wat is de levertijd van de producten?
Alle producten die voor 15.00 uur besteld én betaald zijn worden dezelfde dag verzonden, tenzij anders aangegeven. Mochten de producten niet op voorraad zijn of mocht de levertijd afwijken omdat de producten gepersonaliseerd moeten worden, dan ontvang je hier bericht van via de e-mail. Geen e-mail ontvangen? Check dan je spambox (vooral bij Hotmail eindigen onze e-mails vaak in de ongewenste mail). Eventuele vertraging bij PostNL en DHL voorbehouden, ontvang je je bestelling bij ons dus binnen 1 á 2 werkdagen.
2. Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Onze producten worden in twee categorieën onderverdeeld:
- Brievenbuspakketten: €2,95 verzendkosten
- Post NL pakketten: €5,95 verzendkosten
Zodra je op het winkelmandje klikt, zie je hoeveel de verzendkosten voor jouw bestelling bedragen. Vanaf €65,- betaal je géén verzendkosten.
3. Via welk bedrijf worden de pakketten verzonden?
Al onze pakketten worden via PostNL verzonden. Voor pakketpost geldt dat je automatisch een Track & Trace code in je e-mail ontvangt zodat je het pakket kunt volgen.
4. Kan ik producten retourneren?
Wanneer je niet tevreden bent met een product is het mogelijk het product te retourneren, mits het product ongeopend is en mits het geen gepersonaliseerde producten betreft (denk aan bedankjes met een naam). Retourneren kan binnen 14 dagen na de aankoopdatum. Het aankoopbedrag wordt teruggestort op je rekening. Mail ons altijd eerst dat je een product wilt retourneren. Je krijgt dan via de e-mail instructies over de verdere gang van zaken en de terugbetaling.
5. Krijg ik korting bij grotere bestellingen?
Wil jij een grote bestelling plaatsen? Heb je bijvoorbeeld een feest voor 50+ mensen en wil je voor iedereen een bedankje kopen? Of wil jij zelf onze producten gaan verkopen? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken via 0618886427 of info@babykadokopen.nl.
6. Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?
Is er iets misgegaan met de bestelde producten? Neem dan contact met ons op. Stuur ons een e-mail en indien mogelijk foto's van de beschadigde producten en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om een mogelijke oplossing te bespreken.